czwartek, 26 kwietnia 2012

Słonkoo!

Ohh wreszcie mamy wymarzoną pogodę! Można już zrzucić z siebie kilka warstw ciuchów :)
Zaczął się czas, kiedy przynajmniej raz dziennie pada słowo ,,dieta", bo każdy chce wyglądać dobrze.
Ale wiele daje też to jak dobierzemy ciuchy :) Także, zostawcie szare kolory w szafach !


Ohh finally we have dream weather! Now you can throw off a few layers of clothes :)
Thus began a time when everybody says at least once a day the word 'diet', because everyone wants to look good.
But a lot depends on how we choose the clothes :) So, leave gray colors in the closet!

Podobają się Wam pierścionki na dwa palce ?






Selena.

14 komentarzy:

  1. Fajnieee :)


    zapraszam do siebie www.monikamustafa.dk

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają, ale jeszcze ich nie miałam na sobie. Czy oby na pewną są one wygodne i funkcjonalne?
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jeśli jest się przyzwyczajoną do pierścionków :)

      Usuń
  3. Ale masz śliczne nogi *.* ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. całowicie się z tobą zgadzam

    OdpowiedzUsuń
  5. ten z serduszkami piękny tylko zastanawiam sie czy to wygodne..
    Zapraszam do obejrzenia mojego diy
    http://trivia-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny Bloog ! + Obserwuje i licze na to samo u mnie ; ) : http://roo-ooksa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń